Nájdete nás




Vyhľadávanie

Novinky emailom

    Ak chcete byť informovaní o nových receptoch alebo článkoch o delenej strave, zadajte svoju emailovú adresu:

Partneri

Odporúčame

Neutrálne potraviny

1. Tuky
rastlinné oleje /olivový, slnečnicový/, neztužené margaríny a maslo
mliečne výrobky – tvaroh, kyslá smotana, jogurt, mlieko, cmar, kefír a ďalšie kyslé  nápoje, smotana do kávy, šľahačka

2. Ovocie a zelenina
čučoriedky, melóny, hrozienka, všetky druhy čerstvej zeleniny /okrem zemiakov, kelu a kukurice/
– paprika, paradajky /v surovom stave/, uhorky, karfiol, brokolica,  mrkva, cibuľa, pór, červená repa,
kapusta, strukoviny, špenát, hlávkový šalát alebo kaleráb

3. Ostatné
marinované a údené ryby /makrela, losos/, huby, výhonky a klíčky, olivy, orechy (okrem arašidov, ktoré sú ťažko stráviteľné), semienka, mak, želatína, agar-agar, droždie, údené výrobky (debrecínka, šunka)

4. Korenie
bylinky, cesnak, chren, všetky druhy korenia

5. Nápoje
bylinkové čaje