Nájdete nás




Vyhľadávanie

Novinky emailom

    Ak chcete byť informovaní o nových receptoch alebo článkoch o delenej strave, zadajte svoju emailovú adresu:

Partneri

Odporúčame

Ukážkový jedálniček

Pokiaľ si neviete rady ako upraviť svoj jedálniček, aby vyhovoval princípom delenej stravy, možno vám pomôže táto ukážka jedálnička.

Raňajky

Každý správny jedálniček by mal začať výdatnými sacharidovými raňajkami, pretože ráno telo potrebuje veľa energie po noci bez kúska jedla. Ako také typické sachar idové raňajky môže byť celozrnné pečivo / chlieb, žemľa, bageta/ natreté tenkou vrstvou margarínu, navrch doporučujem džem alebo trocha medu. Môžete si tiež vziať ovsené vločky s medom alebo s kúskami ovocia / sladké jablká, hrušky, banán/. Na pitie je vhodná ovocná šťava alebo džús. Pokiaľ máte ráno radšej niečo teplého, môžete si uvariť ovocný čaj.

Obed

Klasický bielkovinový obed by mohol vyzerať nasledovne. Základom by mala byť porcia mäsa, najlepšie bieleho /väčšina hydiny a rýb/, nakoľko biele mäso je jedným z najzdravších a k tomu riadna porcia zeleniny. Typickým príkladom môže byť grilované kura so zeleninovým šalátom, filé na cibuľke so zapečeným syrom alebo pokiaľ máte chuť na bravčové mäso, môžete si pripraviť bravčové kotlety na cigánsky spôsob.

Olovrant

Na olovrant si ako sacharidovú dobrotu pochutíte na ľubovolnej musli tyčinke alebo si môžete vziať znova nejaké ovocie.
Výborné sú ríbezle s trochou cukru alebo banán s trochou šľahačky.

Večera

Na večeru si môžeme dopriať nejaký ten chutný zeleninový šalát obohatený sardinkami alebo tuniakom. Kto by nemal chuť na mäso, môže použiť tvaroh alebo biely jogurt.

Delená strava má jedálniček veľmi zaujímavý, pokiaľ ale ovládate všetky pravidlá jeho tvorenia.

Pozrite si recepty delenej stravy.
Späť k delenej strave.

Veľa šťastia pri úprave vášho jedálnička.